Aktualno

DAF je predstavil 4-osne šasije in vlačilce CF in XF Euro 6

DAF je svojo ponudbo Euro 6 vozil razširil s celotno paleto 4-osnih CF in XF šasij in vlačilcev za specialne in težke transportne aplikacije. DAF poudarja, da ima pravo rešitev za vsako transportno potrebo. V preteklem letu je DAF zagnal proizvodnjo širokega spektra 2- in 3-osnih vlačilcev in šasij, serij CF ter XF Euro 6, z enojno ali dvojno pogonsko osjo. Tudi pri novih, 4-osnih vozilih je na voljo širok izbor konfiguracij, tako da je posamezno vozilo lahko vedno sestavljeno po meri. Poleg vozil z dvema prednjima ter dvema zadnjima osema, so na voljo tudi konfiguracije s tremi zadnjimi osmi (tridem). 8×2 šasije z dvojno krmiljeno vodilno zadnjo osjo Celotna ponudba vozil serije CF zdaj vključuje 4-osne šasije z dvema krmilnima prednjima osema (8- ali 9-tonskima) ter z za pogonsko osjo nameščeno karelo z dvojnim parom koles (FAC) ali krmilno osjo (FAX). Konfiguracija z 10-tonsko karelo omogoča skupno dovoljeno maso vozila do 37 ton, kar pride prav pri transportu težkih industrijskih strojev ter ladijskih zabojnikov in zabojnikov z odpadnim materialom, prav tako pa tudi pri prevozu razsutih in tekočih tovorov. 4-osni CF Euro 6 s krmilno zadnjo osjo (7,5-tonsko) prav tako omogoča skupno dovoljeno maso vozila do 37 ton. Zaradi izjemne okretnosti je vozilo idealno za distribucijo gradbenih materialov, omogoča pa tudi namestitev težkega dvigala za kabino. Šasija 8×2 s tridemsko osjo Po novem so na voljo 4-osne šasije Euro 6 s tridemsko osjo za specialne aplikacije, ki zahtevajo visoko nosilnost za zadnjo osjo, npr. pri prevozu težkih zabojnikov in zabojnikov z odpadnim materialom. Pri seriji CF Euro 6 je po novem na voljo konfiguracija FAQ, pri kateri je tridem sestavljen iz prednje krmilne osi (8-tonske), pogonske osi (13-tonske) ter krmilne zadnje osi (7,5-tonske), kar omogoča najvišjo skupno dovoljeno maso 36 ton in izjemno okretnost. Zato je CF FAQ velikokrat uporabljan kot težko smetarsko vozilo, vozilo za praznjenje greznic ali kot vozilo za prevoz težkih kontejnerjev. Tako pri seriji CF kot tudi XF je na voljo 4-osna šasija s tridemom, ki ga sestavljajo 7,5-tonska prednja krmilna os, 13-tonska pogonska os ter 10-tonska karela z dvojnim parom koles (FAK). To omogoča skupno dovoljeno maso do 35,5 ton. FAK je še posebno primeren za težke transportne aplikacije v sektorju za prevoz ladijskih zabojnikov ter zabojnikov z odpadnim materialom.

8x4_cf__xf_euro_6_2.jpg

8×4 vlačilec za težke in specialne prevoze Pri seriji XF Euro 6 je nov v ponudbi tudi 8×4 vlačilec, pri katerem tridem sestavljajo dvojna pogonska os ter krmilna zadnja os. FTM združuje močno vlečno silo z visoko nosilnostjo in je kot tak izjemno primeren za aplikacije v sektorju težkih in specialnih prevozov, kjer niso redke kombinacije s skupno dovoljeno maso do 120 ton. XF FTM je ponavadi namenjen prevozu težkih industrijskih strojev, dvigal, gradbenih materialov ter vetrnic. Ta vlačilec za težke prevoze je na voljo v različnih konfiguracijah. Opremljen z 8- ali 9-tonsko prednjo osjo, 8-tonsko vodilno zadnjo osjo ter krmilno tandemsko osjo z enojno oz. pestno redukcijo (listno ali zračno vzmeteno) zadaj, impresivni vlačilec XF omogoča teoretično nosilnost 21 ali 26 ton pri skupni dovoljeni masi do 41 ton.

8x4_cf__xf_euro_6_3.jpg

Učinkoviti motorji PACCAR, učinkoviti odgoni Z obsežnima novima Euro 6 serijama CF in XF prihaja široka paleta močnih in učinkovitih Euro 6 motorjev. 4-osna vozila serij CF in XF so lahko opremljena z 12,9-litrskim motorjem PACCAR MX-13, z močjo od 303 kW (412 KM) do 375 kW (510 KM) in novim 10,8-litrskim motrojem PACCAR MX-11, z močjo 320 kW (435 KM). Dodatno je CF na voljo tudi z motorjem MX-11, z močjo 291 kW (396 KM). Opcijsko je na voljo avtomatizirani menjalnik AS Tronic, s posebno razvito strategijo prestavljanja za prevoze na dolge razdalje (špedicija), prevoz tekočin, gradbeniške aplikacije ali za težke transportne aplikacije. Pretikanje je bolj tekoče, tako da prihaja do minimalne izgube hitrosti pri menjavi prestav. Seveda je na voljo tudi širok izbor odgonov moči (PTO), kar zagotavlja, da ima široka paleta nadgradenj in dodatne opreme učinkovit pogon. Nova šasija za tovorna vozila: ultimativna vsestranskost Nova 4-osna vozila serij CF in XF Euro 6 s pridom uporabljajo številne inovacije, ki jih je DAF predstavil pri vozilih z drugimi osnimi konfiguracijami: novo, privlačno zunanjost in notranjost kabine, povsem novo prednje vzmetenje ter nove, še bolj učinkovite osi. S predstavitvijo 4-osnih šasij in vlačilcev je DAF razširil široko ponudbo vozil serij CF in XF, z namenom ponuditi vsakemu namenu uporabe prilagojen tovornjak.