CF ZA GRADBENIŠTVO

Nova vozila, razvita posebej za uporabo v gradbeništvu, prilagojena večjim potrebam po vožnji izven urejenih površin. Novi gradbenik omogoča odlične vozne lastnosti posebej pri vožnji po neurejenih površinah.

ROBUSTNI VIDEZ

Naj gre za prevoz peska, cementa, gradbenih materialov ali pa za specialni prevoz ali prevoz lesa, vedno je tu CF za gradbeništvo, ki bo opravil tudi najbolj zahtevne naloge.

Novega CF za gradbeništvo odlikujejo tudi številni premišljeni detajli, nizki stroški obratovanja ter izjemno enostavna uporaba.

Prenesite si brošuro DAF Gradbeništvo (ang.)

Triosna šasija (6×4) z 8- ali 9-tonsko prednjo osjo ter 19-, 21- ali 26-tonsko tandemsko osjo, zaradi česar je vozilo kot ustvarjeno za uporabo v gradbeništvu in lesni industriji.

Triosni vlačilcec (6×4) CF za gradbeništvo je še posebno primeren za specialni transport ali za prevoz hlodov in stebrov.

Šasija 8×4 predstavlja idealno osnovo za namestitev kiperske nadgradnje ali mešalca betona. Z dvema 7,5- , 8- ali 9-tonskima krmilnima osema, v kombinaciji z 19-, 21- ali 26-tonsko tandemsko osjo ima vozilo visoko skupno dovoljeno maso od 32 do 44 ton.

Za transportne namene, kjer višji pristopni kot in visoka dvignjenost od tal nista tako pomembni, ima DAF v ponudbi verzije modela CF 6×4 in 8×4 v različici s privlačno zunanjo obliko standardnih modelov CF.

Visoko nameščeni robustni odbijač omogoča 25° pristopni kot. V kombinaciji s 40 centimetersko oddaljenostjo od tal, deloma zahvaljujoč uporabi ravnih vzmeti, to omogoča odlične vozne karakteristike na netlakovanih površinah.

V odbijač novega CF-a za gradbeništvo so lahko integrirane meglenke in statične luči, ki svetijo v zavoj. Pokrovi privlačnih žarometov so narejeni iz nezlomljivega leksana.

Pod prednji odbijač je nameščena 3 mm debela jeklena plošča, ki ščiti hladilnik vode in lahko prenese obremenitev do 4 tone. Spodnji del je moč preklopiti navzven, s čimer dobimo praktično, široko stopnico.

Opcijsko je na voljo praktična stopnica ob strani kabine, ki vozniku olajša pregled tovora, s priročnim nosilcem na strehi za oprijem.

Odbijač je sestavljen iz treh delov, ki jih je moč zamenjati posamično, kar zniža obratovalne stroške.