POGONSKI SKLOP

Z novim 6,7-litrskim motorjem PACCAR PX-7, 10,8-litrskim motorjem MX-11 ter 12,9-litrskim motorjem MX-13, z močjo od 210 kW/290 KM do 375 kW/510 KM in zmogljivimi motornimi zavorami.

MOTOR PACCAR MX-13

Za najzahtevnejše aplikacije je CF lahko opremljen z 12,9-litrskim motorjem PACCAR MX-13 Euro 6. Z močmi 300 kW/410 KM, 340 kW/460 KM ali celo 375 kW/510 KM in nizko porabo goriva, ki je na nivoju izjemno učinkovith motorjev Euro 5 ATe.

Zasnovan je za življenjsko dobo do 1.600.000 kilometrov s servsinimi intervali do 150.000 kilometrov. V mednarodni špediciji to pomeni samo en servis na leto.

MOTOR PACCAR MX-11

PACCAR MX-11 je na voljo z močjo od 210 kW/290 KM do 320 kW/440 KM in je kot ustvarjen za uporabo v distribuciji in za težke aplikacije, kjer sta najbolj pomembna nizka teža in najmanjša poraba goriva.

Pri snovanju novega 10,8-litrskega motroja PACCAR MX-11 je bil glavni poudarek na visoki zmogljivosti, nizki teži ter majhni porabi goriva. Poleg tega pa seveda tudi zanesljivost, dolga življenjska doba ter optimalna razpoložljivost.

MOTOR PACCAR PX-7

Novi motor PACCAR PX-7 je pri vozilih serije CF na voljo z močmi 164 kW/220 KM, 186 kW/250 KM, 208 kW/280 KM ter 231 kW/310 KM, s pripadajočim navorom med 850 in 1.100 Nm. To zagotavlja izjemne vozne lastnosti v kombinaciji z ugodno porabo goriva.

Uporabnost na čim več različnih področjih je podlaga zanesljive zasnove motorja PX-7. Nizki stroški vzdrževanja prispevajo k večji donosnosti. S servisnimi intervali do 60.000 km in filtrom za trdne delce, ki ga je potrebno očistiti samo vsakih 320.000 km.

SISTEM ZA OBDELAVO IZPUŠNIH PLINOV (EAS)

Da bi izpolnil stroge zahteve za emisije Euro 6, hkrati pa zagotovil najbolj učinkovito porabo goriva, je DAF svoje napredne PACCAR Euro 6 motorje združili z različnima tehnologijama obdelave izpušnih plinov – SCR katalizatorjem in filtrom trdih delcev. SCR katalizator je zasnovan tako, da vzdržuje optimalno temperaturo. Zaradi pametne prevleke je lahko najbolj učinkovit v širokem območju temparatur, kar zagotavlja optimalno in učinkovito delovanje motorja.

DAF CF EURO 6 AS Tronic

Novi CF Euro 6 je standardno lahko opremljen s 5, 6, 9 ali 12-stopenjskim ročnim menjalnikom, odvisno od modela. Opcijsko je na voljo 16-stopenjski ročni menjalnik, pa tudi avtomatizirani menjalnik AS Tronic s 6, 12 ali 16 prestavami. 12 in 16-stopenjski avtomatizirani menjalniki AS Tronic so opremljeni s številnimi edinstvenimi DAF-ovmi funkcijami, kot sta EcoRoll (ki omogoča nadzorovano vožnjo po rahlem klancu navzdol ob izklopljeni sklopki) ter Fast Shift, ki poskrbi za bolj tekoče pretikanje v zornjih prestavah.

LAŽJA POGONSKA OS

Za vozila serije CF Euro 6 s skupno dovoljeno maso do 44 ton in motornim navorom do 2.300 Nm je na voljo nova, lažja pogonska os. Novost je uporaba konstrukcije Stablink.

Integracija funkcije anti-roll stabilizatorja v vzmetenje zadnje osi ustvarja optimalno togost in stabilnost in zagotavlja precejšen prihranek pri teži.