ŠASIJA

Novi DAF CF Euro 6 ima povsem na novo zasnovano šasijo, ki je lahka in čvrsta in omogoča najvišjo možno nosilnost in vrhunsko rokovanje. Z novimi osmi in edinstvenim Stablink vzmetenjem zadnje osi novi CF omogoča še bolj stabilno rokovanje ob nižji lastni teži.

VISOKA NOSILNOST

Šasija novega CF-a Euro 6 je bila razvita povsem na novo. Zaradi nizke lastne teže omogoča visoko nosilnost.

Visoka togost zagotavlja odlične vozne lastnosti. Komponente so premišljeno razporejene za najvišjo možno učinkovitost.

Profil okvira šasije je zasnovan v obliki črke Y, ki dopušča prostor za namestitev večjega hladilnika zraka za optimiziran pretok zraka za hlajenje motorja in večji sistem vmesnega hlajenja.

To omogoča doseganje strogih okoljskih zahtev za izpušne emisije Euro 6, znatno pa prispeva tudi k nižji porabi goriva, povečani zmogljivosti vozila ter dolgi življenjski dobi motorja.

Za vozila serije CF Euro 6 s skupno dovoljeno maso do 44 ton in motornim navorom do 2.300 Nm je na voljo nova, lažja pogonska os.

Novost je uporaba konstrukcije Stablink. Integracija funkcije anti-roll stabilizatorja v vzmetenje zadnje osi ustvarja optimalno togost in stabilnost in zagotavlja precejšen prihranek pri teži.

Vzmetenje prednje osi je bilo zasnovano povsem na novo, s posebnim poudarkom na ustvarjanju ustreznega ravnotežja med dušenjem, bočno stabilnostjo, udobjem in togostjo.

Zaključni člen šasije je na skoraj enaki višini kot njen okvir. Na ta način so morebitne poškodbe, kadar polprikolica zadene v zadnji del vlačilčeve šasije, manjše, kar je predvsem pomembno med priklapljanjem in odklapljanjem prikolice ter pri stiku z nakladalnimi ploščadmi.

ZASNOVA ŠASIJE

Za DAF je bil glavni cilj pri snovanju šasije ustvariti na njej čim več prostora. Enota s katalizatorjem (SCR) in filter trdih delcev sta združena v enojno enoto.

Posoda za AdBlue je nameščena pod kabino. Rezultat tega je dovolj prostora za namestitev črpalk oz. hidravličnih tankov oz. posod za gorivo, kapacitete do 1.500 litrov.

Pri DAF-u so z namenom, da bi dosegli čim večjo učinkovitost, osredotočili na najboljšo možno razporeditev prostora na povsem prenovljeni šasiji novega CF-a.

Standardna, 65-litrska posoda za AdBlue je premišljeno nameščena pod spalno kabino.

Akumulatorja je možno namestiti v zadnji previs.

Premišljena razporeditev komponent omogoča namesitev posod za gorivo, kapacitete do 1.500 litrov.

Dodatne izboljšave na šasiji vključujejo nove zadnje blatnike in prenovljen zaključni nosilec.

Brošura: DAF CF EURO 6 - POGONSKE OSI Brošura: DAF CF EURO 6 - PREDSTAVITEV