POGONSKI SKLOP

Vozila LF Euro 6 so lahko opremljena s štiri ali šest valjnim motorjem PACCAR PX, s širokim izborom moči, menjalnikov ter razmerij diferenciala. Novost predstavljata ročni 9-stopenjski menjlanik ter nova pogonska os SR1339, namenjena težjim vrstam transporta.

Motor PACCAR PX-5

Povsem nov 4,5-litrski štirivaljni motor PACCAR PX-5 predstavlja idealno pogonsko enoto za vozilo, namenjeno mestni dostavi. Na voljo je v treh različicah, z močjo od 112 kW/150 KM do 157 kW/210 KM.

Opremljeno je z Euro 6 tehnologijo z najnižjimi emisijami. Seveda pa ima tudi nizko porabo goriva. Motorji PACCAR PX-5 so čisti in ekonomični pa tudi izjemno zanesljivi. Servisni interval motorja PX-5 je lahko na do 60.000 km.

Aktivni filter trdih delcev je potrebno očistiti samo vsakih 320.000 km oz. na 5 let. Številne funkcije motorja in komponente so združene v enotni modul, kar omogoča nižje stroške vzdrževanja.

TIP MOTORJA MOČ NAVOR
PX-5 112 112 kW/150 hp
(1,800-2,300 rpm)
580 Nm
(1,100-1,800 rpm)
PX-5 135 135 kW/180 hp
(1,800-2,300 rpm)
700 Nm
(1,200-1,800 rpm)
PX-5 157 157 kW/210 hp
(2,000-2,400 rpm)
760 Nm
(1,300-2,000 rpm)

Motor PACCAR PX-7

Tako kot motorji serije MX, so bili tudi motorji serije PX razviti na novo. 6,7-litrski šest valjni motor PACCAR PX-7 predstavlja vrhunec ponudbe PX linije in je na voljo v štirih različicah z močjo od 164 kW/220 KM do 231 kW/310 KM. Motor PX-7 je kot ustvarjen za distribucijska vozila, saj je zmogljiv in učinkovit, čist ter gladko tekoč in nezahteven za vzdrževanje. Servisni intervali so razpotegnjeni na do 60.000 km, filter trdih delcev pa je potrebno očistiti samo na vsakih 320.000 km.

Motor PX-7 je prav tako opremljen z enojnim klinastim jermenom, številne funkcije in komponente pa so združene v enojnem modulu, kar pomeni nižje stroške vzdrževanja.

TIP MOTORJA MOČ NAVOR
PX-7 164 164 kW/220 hp
(1,800 – 2,300 rpm)
850 Nm
(1,100 – 1,800 rpm)
PX-7 208 186 kW/250 hp
(1,800 – 2,300 rpm)
950 Nm
(1,100 – 1,800 rpm)
PX-7 208 208 kW/280 hp
(2,000 – 2,300 rpm)
1,020 Nm
(1,200 – 2,000 rpm)
PX-7 231 231 kW/310 hp
(2,000 – 2,300 rpm)
1,100 Nm
(1,200 – 2,000 rpm)

Sistem za obdelavo izpušnih plinov (EAS)

Da bi izpolnil stroge zahteve za emisije Euro 6, hkrati pa zagotovil najbolj učinkovito porabo goriva, je DAF svoje napredne PACCAR Euro 6 motorje združili z različnima tehnologijama obdelave izpušnih plinov: SCR katalizatorjem in filtrom trdih delcev.

Ultra moderni sistem za vbrizg goriva po sistemu skupnega voda dopušča vbrizgavanje goriva pod visokim pritiskom in ustvarja možnost uporabe predhodnega ter naknadnega vbrizga oz. kombinacije obeh.

Posledica tega je bolj prefinjena atomizacija goriva ter veliko več priložnosti za optimizacijo izgorevanja. Ker je temperaturo izpušnih plinov mogoče učinkovito nadzorovati, je možno optimizirati integracijo sistema za obdelavo izpušnih plinov v motor. Poleg natančne sestave izpušnih plinov je pomembno doseči ustrezno temperaturo v filtru trdih delcev. Osnovi princip je, da dopustimo pasivno regeneracijo filtra trdih delcev, ki jo z ustvarjanjem idelanih pogojov omogoča sam motor vozila.

Zato so izpušni kolektor in večina glavnih delov izpušnega sistema pri večini PACCAR Euro 6 motorjev enkapsulirani. Če je temperatura izpušnih plinov kljub temu prenizka, motor preklopi na aktivno regeneracijo.

SCR katalizator je zasnovan tako, da vzdržuje optimalno temperaturo. Zaradi pametne prevleke je lahko najbolj učinkovit v širokem območju temparatur, kar zagotavlja optimalno in učinkovito delovanje motorja.

Prenesite si brošuro DAF Engine After treatment System

MENJALNIK

Vozila nove serije LF so standardno opremljena z ročnim 5- ali 6-stopenjskim menjalnikom, s kabelsko aktiviranim menjalnim vzvodom, kar omogoča večje udobje pri prestavljanju, zaradi nižjih prestavnih sil in kratkega hoda ročice. Kabelsko aktiviran menjalni vzvod ne potrebuje vzdrževanja in prispeva k še nižjemu hrupu. Povsem nov je ZF-ov 9-stopenjski ročni menjalnik, ki je primeren za višje navore do 1100 Nm in kot tak idealen za uporabo pri težjih različicah LF-a, npr. za prevoz zabojnikov ter uporabo v gradbenišvu.

Opcijsko je na voljo 6-stopenjski avtomatizirani menjalnik AS Tronic. Za specialne aplikacije je na voljo povsem avtomatski menjlanik Allison serije 3000 za uporabo pri gasilskih in smetarskih vozilih.

OSI

Zadnji del pogonskega sklopa tvorita pogonska os in širok izbor razmerij diferenciala. Najlažja pogonska os, pettonska SR 5.10 je opremljena z razmerjem diferenciala 4,10:1, pri osi SR 5.14 pa je na voljo več razmerij diferenciala od 3,31:1 do 6,33:1. 8-, 10- in 11-tonska os ponujajo izbor med sedmimi ralzličnimi razmerji diferenciala od 3,31:1 do 6,33:1.

Za še večje obremenitve je pri 18/19-tonskem LF-u na voljo nova, robustna os SR13.39, ki je še posebno zanimiva za države, katerih predpisi dovoljujejo obremenitev pogonske osi, višjo od 11,5 ton. Nova 13-tonska os je na voljo z razmerji diferenciala 3,73, 4,10, 4,56, 5,13 ter 5,63.