ŠASIJA

Novi DAF LF Euro 6 ima povsem na novo zasnovano šasijo, ki je lahka in čvrsta in omogoča odlične vozne lastnosti, nizko lastno težo in zadosti prostora za namestitev komponent. Šasija je povsem ravna, nova električna napeljava pa omogoča nemoteno namestitev nadgradnje.

LAHKA IN ČVRSTA

Najpomembnejša inovacija pri zasnovi šasije je, da je le-ta zaradi čim nižje lastne teže zasnovana z enojno steno, narejeno iz visoko kakovostnega jekla, ki je izjemno čvrsta.

Za višjo nosilnost sta 18- in 19-tonski LF lahko opremjena s 13-tonsko osjo, ki je še posebno zanimiva za države, katerih predpisi dovoljujejo obremenitev pogonske osi, višjo od 11,5 ton.

PRAKTIČNO NAMEŠČENE KOMPONENTE

Komponente, kot so rezervoarji za zrak in elektronski nadzor zavor so praktično nameščene na notranjo stran šasije, kar omogoča veliko prostora na šasiji za namestitev škatel z orodjem, opornih nog in rezervnega kolesa.

Rezervoarji za gorivo so opremljeni z 115 l do 430 l, in so na voljo iz plastike ali aluminija.

LAHKA NAMESTITEV NADGRADNJE

Pri vrsti vozil, med katere sodijo tudi vozila DAF LF, je zelo pomembno, da jih je moč čim laže nadgraditi. Zato je LF-ova šasija povsem ravna, opcijsko pa so na voljo nastavki za pričvrstitev nadgradnje.

KONFIGURACIJE

Novi DAF LF Euro 6 ponuja širok nabor konfiguracij in je na voljo v različnih nosilnih razredih.

Vozila s 17,5-palčnimi kolesi omogočajo skupno dovoljeno maso od 7,5 do 12 ton, z neto nosilnostjo od 4.180 do 8.300 kg. Vozila,opremljena z 19,5-palčnimi kolesi imajo skupno dovoljeno maso 14 oz. 16 ton in omogočajo nosilnost od 9.570 do 11.570 kg. Dodatno DAF LF-a ponuja tudi v izvedbi 14- in 16-tonskega vlačilca z 19,5-palčnimi kolesi z najvišjo skupno dovoljeno maso skupine vozil 24 do 28 ton. Vrh ponudbe serije LF predstavljajo 18/19-tonske šasije na 22,5-colskih kolesih in skupno dovoljeno maso skupine vozil od 26 do 32 ton.