POGONSKI SKLOP

Novega XF-a poganjata motorja PACCAR MX-13 ter MX-11, razvita za najvišjo učinkovitost, visoko zmogljivost ter nizke stroške obratovanja.

MOTOR Paccar MX-13 Euro 6

Doseganje zakonsko pogojenih Euro 6 emisij je bil le eden od dejavnikov pri razvoju motorja PACCAR MX-13. Seveda smo želeli, da bi bil zelo zanesljiv in vzdržljiv in ima nizko porabo goriva, primerljivo z vozili Euro 5 ATe, v kombinaciji z odličnimi voznimi lastnostmi z ogromno razpoložljivega navora. Motor združuje mešanico vrhunske tehnologije in tehnoloških inovacij.

Na voljo je s 303 kW/410 KM, 340 kW/460 KM in 375 kW/510 KM, z navorom 2000, 2300 in 2500 Nm v širokem območju od 1.000 do 1.425 vrtljajev.

Vsa ta moč se prenaša na naše nove menjalnike.

Avtomatizirani menjalnik AS Tronic vsebuje edinstvene funkcije, vključno s funkcijama ECOROLL (vozilo vozi navzdol v prostem teku motorja) in FastShift (pretikanje brez odvajanja sklopke med 11. in 12. prestavo) za nadaljnje izboljšanje učinkovitosti porabe goriva.

Intarder najnovejše generacije Intarder 3 ima večjo moč zaviranja pri nižjih hitrostih.

Brošura: PACCAR MX-13 EURO 6
TIP MOTORJA MOČ NAVOR
MX-13 303 303 kW/410 hp
(1,425 – 1,750 rpm)
2,000 Nm
(1,000 – 1,425 rpm)
MX-13 340 340 kW/460 hp
(1,425 – 1,750 rpm)
2,300 Nm
(1,000 – 1,425 rpm)
MX-13 375 375 kW/510 hp
(1,425 – 1,750 rpm)
2,500 Nm
(1,000 – 1,425 rpm)

NOVI MENJALNIKI

Novi XF je standardno na voljo z 12-stopenjskim ročnim menjalnikom z neposrednim prenosom. Na voljo pa je tudi 16-stopenjski menjalnik za težke aplikacije. Ročni menjalnik je standardno opremljen s pnevmatsko podporo pretikanju “Servoshift” za povečanje udobja, ki je posledica zmanjšanega napora pri pretikanju ter krajše poti prestavne ročice.

Zaradi nižjih stroškov obratovanja so sinhronizirani obroči iz ogljika, kar v najvišji meri podaljša njihovo življenjsko dobo.

Zaradi lažje uporabe je bil hod pedala sklopke zmanjšan s 154 na 135 mm. Novi avtomatizirani menjalniki AS-Tronic so opremljeni s številnimi novimi, za DAF značilnimi funkcionalnostmi. Na novo razvita programska oprema in novi senzorji s postopnim vklapljanjem sklopke zagotavljajo tekoče speljevanje in manevriranje.

Zahvaljujoč funkciji EcoRoll je med vožnjo po rahlem klancu navzdol sklopka izklopljena, kar omogoča nadzorovano vožnjo v prostem teku motorja. Funkcija Fast Shift prav tako prispeva k manjši porabi goriva.

NOVE POGONSKE OSI

Z novim XF-om predstavljamo tudi novo, robustno pogonsko os SR1344, z optimizirano lastno težo, ki je bila razvita za uporabo s Stablink konstrukcijo in jo odlikuje zelo tiho delovanje.

Manjša količina olja (10 namesto 15 litrov) pomeni prihranek pri porabi goriva in nižje stroške pri menjavi olja. Največja dovoljena obremenitev osi SR1344 je 13 ton. Z njo so standardno opremljena vozila skupne dovoljene mase skupine do 44 ton in motornim navorom do 2300 Nm.

Da bi bila os prilagojena različnim namenom uporabe vozila, so na voljo razmerja diferenciala od 2,38 : 1. Pogonska os SR1344 ima na novo zasnovana stožčasti ter kronski zobnik, zaradi česar je 50 kg lažja.

Za vozila, katerih skupna dovoljena masa skupine presega 44 ton in za vozila z motorjem z močjo 375 kW/510 KM, je na voljo posodobljena pogonska os SR1347, z manjšo količino olja, kar pomeni nižjo porabo goriva in stroške poslovanja.