ŠASIJA

Popolnoma nova šasija združuje visoko nosilnost z nizko lastno težo. Njena izjemna togost zagotavlja odlične vozne lastnosti. Njene premišljeno razporejene komponente zagotavljajo najvišjo učinkovitost. Popolna osnova, na kateri lahko gradite.

ČVRSTA IN LAHKA

Popolnoma nov okvir šasije novega XF-a. Na prednjem delu šasije je dovolj prostora za namestitev izjemno široke enote za hlajenje motorja. Prednja podletna zaščita nudi zaščito tudi hladilniku vode.

Tog in čvrst prednji del šasije zagotavlja natančno krmiljenje. Nov sistem vzmetenja zadnje osi Stablink poleg tega, da prispeva k nižji teži vozila, pripomore tudi k boljši vodljivosti in stabilnosti. Z namenom zmanjšanja lastne teže vozila in izboljšanja njegove zmogljivosti smo popolnoma na novo zasnovali osi, vzmetenje in krmilje.

ZASNOVA ŠASIJE

Kljub sistemu za naknadno obdelavo izpušnih plinov (EAS), enote s katalizatorjem (SCR) in filtra trdih delcev, namenjenega čiščenju izpušnih plinov, je bil naš cilj, da na šasiji z medosno razdaljo 3,80 m zagotovimo dovolj prostora za namestitev posod za gorivo, kapacitete do 1.500 litrov in/ali dovolj prostora za namestitev črpalk, hidravličnih rezervoarjev in zabojev z orodjem.

Zato so akumulatorji nameščeni v zadnji previs, standardna 90-litrska posoda za AdBlue (opcijsko tudi 140-litrska) pa je nameščena pod kabino. Polniti jo je mogoče neposredno za kabino.

  • Testni tekst. Lorem ipsum

Brošura: KONFIGURACIJE ŠASIJ