Aktualno

Vožnja prihodnosti, IAA Hannover 2018

”Ponosni na našo dediščino, ki je danes pripravljena za prihodnost”

je splošna tema DAFa na IAA 2018, ki se bo odvijala v Hannovru od 20. do 27. septembra. DAF Trucks razstavlja svoj celoten, vodilni ponudnik izdelkov in storitev, ki je rezultat 90-letne dediščine pri razvoju inovativnih transportnih rešitev. DAF je vodilni evropski proizvajalec traktorjev in je številka 1 pri učinkovitosti porabe goriva, zanesljivosti in udobju voznika. Vodje DAF-ovega pogona dokazujejo napredni tovornjaki LF Electric, CF Electric in CF Hybrid Inovation, ki so razstavljeni na največji evropski razstavi tovornjakov in so ključni del DAF-ove vizije prihodnjega prometa. Stojnica DAF se nahaja v hali 17 razstavnega kompleksa. Razprostira se na površini 2.500 m2 in prikazuje celoten nabor izdelkov za potrebe cestnega transporta, ki določajo standard kakovosti, nizke stroške delovanja in zmogljivosti vozila. Na vozilih DAF so prikazani LF za distribucijski prevoz, vsestranski CF, zasnovan za široko paleto aplikacij in vodilni XF za težke in velike razdalje. CF in XF sta bila zahvaljujoč celovitemu paketu tehničnih inovacij glasovala za “Mednarodni tovornjak leta 2018”, kar pomeni 7-odstotno izboljšanje učinkovitosti porabe goriva, ki postavlja merilo v industriji. DAF LF je bil v Združenem kraljestvu dodeljen “Fleet Truck of the Year 2018”. Da bi poudarili pomen, ki ga DAF in njegovih 1.100 prodajalcev in servisov pripisujejo širokemu spektru storitev za podporo svojim vodilnim razredom izdelkov, so PACCAR Financial, PacLease, PACCAR deli, DAF MultiSupport Popravila in vzdrževanje ter sistem upravljanja voznega parka DAF Connect na stojnici DAF IAA.  

Na poti do prevoza brez emisij

Da bi poudaril cilj DAFa, da še naprej krepi svoj vodilni položaj na področju učinkovitosti porabe goriva in nizkih emisij, je DAF predstavil celoten spekter inovacijskih tovornih vozil na IAA. Ti vključujejo LF Electric in CF Electric za srednje in težko mesto mestne distribucije, kot tudi CF Hybrid za srednjo distribucijo z nič emisij v urbanih območjih in najboljšo splošno učinkovitost. Te inovativne rešitve so bile razvite za zagovarjanje potreb po izboljšanju lokalne kakovosti zraka v mestih in zmanjšanju emisij CO2.  

DAF LF Electric Innovation

Tovornjak DAF LF Electric je 19-tonski popolnoma električni tovornjak za distribucijo v mestih brez emisij. Vlačilec ima tehnologijo Cummins z električnim motorjem 195 kW / 266 KM (najvišji: 250 kW / 340 KM). Motor se napaja iz akumulatorja do 222 kWh, kar tovornjaku nudi domet do 220 kilometrov. Ker je baterijski paket modularen, lahko zmogljivost pomanjšate do obsega, ki ga zahtevajo stranke. Za distribucijo mesta je idealen razpon 220 kilometrov DAF LF Electric. DAF CF električni inovacijski tovornjak DAF CF Electric je idealna ničelna rešitev za urbano distribucijo, ki zahteva večjo nosilnost in prostornino. To vkljućuje aplikacije, pri katerih so polpriklopniki z enim ali dvema osema standardni, na primer pri dostavi v supermarket. CF Electric je vlačilec 4×2 za uporabo do 37 ton GCW. Tovornjak temelji na raznoliki CF seriji – “Mednarodni tovornjak leta 2018” – in uporablja napredno tehnologijo E-Power VDL za popolnoma električno delovanje. Središče inteligentnega pogona je elektromotor 210 kW / 286 KM (maksimalna moč 240 kW / 326 KM), ki dobi svojo energijo iz 170 kWh litij-ionskega akumulatorja. CF Electric ima razpon približno 100 kilometrov in je več kot idealen za mestno distribucijo. Hitro polnjenje akumulatorjev se lahko izvede v 30 minutah ali pa se polnjenje lahko opravi v samo 1,5 urah. Za polnjenje akumulatorja lahko uporabite čas nakladanja in razkladanja.  

DAF CF Hibridni inovacijski tovornjak

DAF CF Hybrid je bil razvit za električno vožnjo brez emisij v urbanih območjih, hkrati pa ponuja veliko daljšo ponudbo za delovanje izven tistih mestnih območij, zahvaljujoč najnovejši, izjemno čisti dizelski tehnologiji. Kombinacija električne in dizelske moči zagotavlja najvišjo logistično učinkovitost.   Prefinjen DAF CF Hybrid ima zelo učinkovit 10-litrski motor PACCAR MX-11 (330 kW / 450 KM), elektromotor ZF (75 kW / 100 KM / maksimalna moč: 130 kW / 175 KM) v kombinaciji z namenskim ZF TraXon menjalnik za hibridne pogone. Električni motor se napaja iz 85 kWh baterij, kar omogoča popolno električno območje brez emisij od 30 do 50 kilometrov, odvisno od bruto kombinirane teže. Baterije lahko napolni z dizelskim motorjem med delovanjem na avtocestah in z enosmernim polnilnikom na polnilnem mestu. Vozilo je zasnovano s hitro zmogljivostjo polnjenja, ki traja 30 minut za polnjenje in samo 20 minut za polnjenje do 80%. Zunaj mestnih območij CF Hybrid poganja čist in učinkovit dizelski motor PACCAR MX-11, kjer hibridna tehnologija omogoča dodatno prihranek goriva zaradi pametne energije. Regenerativna energija se zajame med zaviranjem in pri uporabi krmilnikov, povezanih s hitrosti, kot sta Down Hill Speed ​​Control in Predictive Cruise Control. Ta električna energija lahko uporablja električni motor za delovanje v povezavi z dizelskim motorjem, da dodatno zmanjša porabo goriva. Baterijski sklop hibridnega sistema poganja električni pogon, električni kompresor, pa tudi neobvezno inteligentno e-PTO. E-PTO se lahko uporablja za vožnjo hladilne opreme na polpriklopnikih za transportno temperaturno nadzorovanje, ki dodatno olajša delovanje z nizkimi emisijami hrupa. Strategija usmerjena na stranke “Glavna prednostna naloga vsakega razvoja je zagotoviti vrednost našim strankam,” je povedal Ron Borsboom, član uprave, odgovoren za razvoj izdelkov. “Naš pristop je bil vedno in bo vedno temeljito potrdil naš novi razvoj pred začetkom. Ta strategija usmerjena k strankam se nadaljuje z električnimi in hibridnimi tovornjaki. V prihodnosti lahko zahtevajo ničelne emisije in nizko raven hrupa, saj mesta objavijo svoje namere, da bi ustvarile ničelne cone emisij, ki bi lahko zahtevale, da imajo naše stranke široko paleto rešitev za zadovoljevanje njihovih potreb. ” Prvi tovornjaki CF Electric bodo v letošnjem letu sproženi s testiranjem z vodilnimi kupci, podobni testi na terenu pa naj bi se začeli z LF Electric in CF Hybrid leta 2019. DAF bo pripravljen na uvedbo teh najsodobnejših tovornjakov ko bo trg dovolj dozorel.

 90 let odličnosti DAF

V spomin na dejstvo, da je minilo že 90 let, odkar je Hub van Doorne postavil temelje DAFa, je na stojnici IAA na ogled zgodovinski model DAF 1600 iz poznih šestdesetih let, poleg izjemno ekskluzivne XF 90th Anniversary Edition, ki spominja na ustanovitev DAFa leta 1928. Vozilo odlikuje paket ”PREMIUM”, ekskluzivne barve in zunanje elemente ter najmočnejši motor PACCAR MX-13 530 KM / 390 kW. Znani zgodovinski logotip DAF je ponosno prikazan na sprednji strani tovornjaka, na straneh in hrbtni strani kabine, pa tudi v razkošni, popolnoma usnjeni oblazinjeni notranjosti. V zadnjih 90 letih je DAF razvil vodilna vozila evropske industrije tovornjakov. Težki tržni delež DAFa v Evropi se je povečal s 15,3% leta 2017 na 16,5% v prvi polovici letošnjega leta. DAF Trucks je vodilni ponudnik trge na Nizozemskem, Madžarskem, v Združenem kraljestvu, na Poljskem, v Belgiji, Romuniji, na Češkem in v Bolgariji ter je vodilni v Evropi na področju traktorjev. V Nemčiji – največji tovorni trg v Evropi – je DAF največja blagovna znamka uvoza. “Z odličnimi tovornjaki, ki določajo standard glede učinkovitosti in kakovosti ter vodilnih industrijskih storitev, je DAF dobro pozicioniran za nadaljnjo širitev svoje prisotnosti po vsej Evropi in zunaj nje,” je povedal Harry Wolters, predsednik DAF Trucks. Stojnica DAF v hali 17 vključuje posebna področja z vrhunskimi tovornjaki za dolge razdalje in poklicno vožnjo, pri čemer je poudarek na vsestranskosti vozil podjetja DAF.