DAF CF EURO 6

DAF CF Euro 6
Zasnovan za vaše potrebe

Novi DAF CF Euro 6 postavlja povsem nove standarde: nizki stroški obratovanja, popolno udobje za voznika ter vsestranska uporabnost. Ponuja rešitve za vse transportne potrebe.

daf-6-cf-uvodna2
daf-6-cf-uvodna

Vodilni v raznovrstnosti

Novi DAF CF Euro 6 ponuja rešitve po meri. Ne glede na to, katero verzijo izberete, se zaradi nizke lastne teže vsak CF ponaša z najvišjo nosilnostjo v razredu. Zahvala za to gre v največji meri novi šasiji, ki je lahka in hkrati izjemno čvrsta. Takšno, povsem ravno šasijo si želi vsak nadgraditelj: njegovo delo ni bilo še nikdar tako olajšano.

Na izbiro imate tri šestvaljne motorje, z močjo od 164 kW/220 KM do 375 kW/510 KM. Vsi so zmogljivi, zanesljivi, ekonomični in čisti.

Čvrst in eleganten

Zasnova novega CF-a Euro 6 je čvrsta in elegantna hkrati, v vseh pogledih dobro premišljena in zelo funkcionalna. Optimalna aerodinamika in najvišje možno hlajenje zagotavljata nizko porabo goriva.

Popolnoma prenovljena notranjost kabine predstavlja idealno delovno okolje, z odlično dostopnostjo, najbolj udobno posteljo v svojem razredu ter z največ razpoložljivega prostora.

daf-6-cf-uvodna3

Zunanjost
DAF CF Euro 6

Oblika novega DAF-a CF Euro 6. Čvrsto, elegantno in funkcionalno. Optimalna aerodinamika zagotavlja idealen pretok zraka in s tem manjšo porabo goriva.

2017-14-DAF-CF-530-FTT
daf-6-xf-skica

Oblika

Navdih za oblikovanje novega CF-a je DAF več kot očitno jemal pri svojem cenjenem modelu XF Euro 6, kar se odraža v njegovi atraktivno oblikovani zunanjosti.

Zgornja in spodnja maska sta vpadljivi in integirani. Jasno odražata družinsko pripadnost, ki jo še poudarja središčno nameščena kromirana plošča z logotipom DAF.

Svetlobna telesa

Kot prvi v industriji tovornih vozil je DAF svoja vozila opremil z opcijskimi žarometi v LED tehnologiji. LED žarometa jamčita največjo svetilnost, najdaljšo živjenjsko dobo in minimalno porabo energije.

2017-12-DAF-CF-530-FTT-LUCI-2
zunanjost-aerodinamicnielementi

Aerodinamični elementi

Pri snovanju novega CF-a je DAF veliko pozornosti namenil optimiziranju pretoka zraka. Na novo oblikovan, galvaniziran jekleni odbijač z integriranimi usmerniki zraka pripomore k boljšemu hlajenju motorja in najnižji možni porabi goriva.

Blatniki, stranski odbojniki zraka ter medosni spojlerji so prav tako dobili novo obliko, s čimer so bolj aerodinamični in manj podvrženi nalaganju umazanije.

Notranjost
DAF CF Euro 6

Serija DAF CF je na voljo s praktično dnevno kabino, prostorno spalno kabino ter izjemno prostorno Space Cab kabino, z edinstvenimi 223 centimetri stojne višine. Še večje udobje, varnost in priročnost.

cf-notranjost-1
cf-notranjost-voznja

Vožnja

Kabina novega CF-a predstavlja idealno delovno okolje, s še večjim udobjem, varnostjo in enstavnostjo upravljanja. Optimalna dostopnost, izvrstni položaj za krmilom ter ergonomska razporeditev stikal prispevajo k največjemu možnemu udobju med vožnjo. K udobju prispeva tudi prezračevalni sistem z optimalnim pretokom zraka v kabini.

Nova armaturna plošča je oblikovana okrog voznika tako, da ima le-ta vse kontrole na dosegu roke.

Interaktivni pomočnik

DAF-ov interaktivni pomočnik za optimalno vožnjo (DPA) vozniku pomaga, da vozi čim bolj varčno.

Na osrednjem informacijskem zaslonu so prikazane informacije o porabi goriva, načinu zaviranja, predvidevanju prometnih situacij ter optimalnem momentu za pretikanje. DPA motivira voznika, da ob mninimalnem naporu iz CF izvleče njegov maksimum.

cf-notranjost-interaktivni-pomocnik
cf-notranjost-volan

Udobje

Nov, nastavljiv, štirikraki volanski obroč z opcijsko zračno blazino je udoben na otip in omogoča neoviran pogled na inštrumente. Gumbi na levi in desni strani so logično razdeljeni na infotainment in vozne funkcije. Novi sedeži so izjemno udobni in lahko nastavljivi. Nov je naslonski del, ki sega do višine ramen, prav tako nova pa je tudi možnost nastavitve integiranega varnostnega pasu po višini. Opcijsko sta na voljo dvostopenjsko prezračevanje in ogrevanje.

Bivanje

Serija DAF CF je na voljo s praktično dnevno kabino, prostorno spalno kabino ter izjemno prostorno Space Cab kabino. S prostornino 11 m3 je Space Cab kabina najprostornejša v svojem razredu, njena notranja stojna višina 2,23 metra pa je brez primere v tem segmentu.

V vseh verzijah kabin novega CF-a ima voznik na voljo veliko prostora. Z največ pozornosti namenjeni vožnji, sprostitvi in spanju.

cf-notranjost-bivanje
cf-notranjost-bivanje2

900 litrov odlagalnih površin

Z odlagalnimi površinami prostornine 900 litrov novi CF s Space Cab kabino ponovno postavlja merila v svojem razredu. V treh prostornih omaricah nad vetrobranskim steklom je prostora celo za mikrovalovno pečico.

Obilo prostora za shranjevanje je tudi pod posteljo, z opcijskim hladilnikom za živila, prostornine 30 litrov, na dosegu roke.

Velik predel za shranjevanje na motornem tunelu ima dve praktični držali za steklenice ali kozarce.

Spanje

Premišljeno postavljeni spalni del v novem CF-u je opremljen z veliko enodelno vzmetnico, ki omogoča dober nočni počitek. Spalna kabina je serijsko opremljena s 70 cm široko (60 cm za sedežema), 202 cm dolgo ter 12 cm debelo vzmetnico, za odlično, udobno spanje.
Opcijsko je CF lahko opremljen tudi z udobno Xtra Comfort vzmetnico, debeline 15 cm, s približno 800 galvaniziranmi žepnimi vzmetmi. Seveda je na voljo tudi zgornja postelja (188 x 60 x 12 cm).

cf-notranjost-spanje

Pogonski sklop

DAF CF Euro 6

Z novim 6,7-litrskim motorjem PACCAR PX-7, 10,8-litrskim motorjem MX-11 ter 12,9-litrskim motorjem MX-13, z močjo od 210 kW/290 KM do 375 kW/510 KM in zmogljivimi motornimi zavorami.

daf-6-xf-motor
cf-pogonski-sklop-MX13

MOTOR Paccar MX-13

Za najzahtevnejše aplikacije je CF lahko opremljen z 12,9-litrskim motorjem PACCAR MX-13 Euro 6. Z močmi 300 kW/410 KM, 340 kW/460 KM ali celo 375 kW/510 KM in nizko porabo goriva, ki je na nivoju izjemno učinkovith motorjev Euro 5 ATe.

Zasnovan je za življenjsko dobo do 1.600.000 kilometrov s servsinimi intervali do 150.000 kilometrov. V mednarodni špediciji to pomeni samo en servis na leto.

Motor Paccar MX-11

PACCAR MX-11 je na voljo z močjo od 220 kW/299 KM do 330 kW/449 KM z razponom navora od 1.350 do 2.300 Nm pri 900-1400 vrtljajih. Je kot ustvarjen za uporabo v distribuciji in za težke aplikacije, kjer sta najbolj pomembna nizka teža in najmanjša poraba goriva.

Pri snovanju novega 10,8-litrskega motroja PACCAR MX-11 je bil glavni poudarek na visoki zmogljivosti, nizki teži ter majhni porabi goriva. Poleg tega pa seveda tudi zanesljivost, dolga življenjska doba ter optimalna razpoložljivost.

cf-pogonski-sklop-MX11
cf-pogonski-sklop-PX7

Motor Paccar PX-7

Novi motor PACCAR PX-7 je pri vozilih serije CF na voljo z močmi 164 kW/220 KM, 186 kW/250 KM, 208 kW/280 KM ter 231 kW/310 KM, s pripadajočim navorom med 850 in 1.100 Nm. To zagotavlja izjemne vozne lastnosti v kombinaciji z ugodno porabo goriva.

Uporabnost na čim več različnih področjih je podlaga zanesljive zasnove motorja PX-7. Nizki stroški vzdrževanja prispevajo k večji donosnosti. S servisnimi intervali do 60.000 km in filtrom za trdne delce, ki ga je potrebno očistiti samo vsakih 320.000 km.

Sistem za obdelavo izpušnih plinov (EAS)

Da bi izpolnil stroge zahteve za emisije Euro 6, hkrati pa zagotovil najbolj učinkovito porabo goriva, je DAF svoje napredne PACCAR Euro 6 motorje združili z različnima tehnologijama obdelave izpušnih plinov – SCR katalizatorjem in filtrom trdih delcev. SCR katalizator je zasnovan tako, da vzdržuje optimalno temperaturo. Zaradi pametne prevleke je lahko najbolj učinkovit v širokem območju temparatur, kar zagotavlja optimalno in učinkovito delovanje motorja.

cf-pogonski-sklop-SCR
daf-6-xf-menjalnik

DAF CF EURO 6 AS Tronic

Novi CF Euro 6 je standardno lahko opremljen s 5, 6, 9 ali 12-stopenjskim ročnim menjalnikom, odvisno od modela. Opcijsko je na voljo 16-stopenjski ročni menjalnik, pa tudi avtomatizirani menjalnik AS Tronic s 6, 12 ali 16 prestavami. 12 in 16-stopenjski avtomatizirani menjalniki AS Tronic so opremljeni s številnimi edinstvenimi DAF-ovmi funkcijami, kot sta EcoRoll (ki omogoča nadzorovano vožnjo po rahlem klancu navzdol ob izklopljeni sklopki) ter Fast Shift, ki poskrbi za bolj tekoče pretikanje v zornjih prestavah.

Lažja pogonska os

Za vozila serije CF Euro 6 s skupno dovoljeno maso do 44 ton in motornim navorom do 2.300 Nm je na voljo nova, lažja pogonska os. Novost je uporaba konstrukcije Stablink.

Integracija funkcije anti-roll stabilizatorja v vzmetenje zadnje osi ustvarja optimalno togost in stabilnost in zagotavlja precejšen prihranek pri teži.

cf-pogonski-sklop-Novapogonska

Šasija
DAF CF Euro 6

Novi DAF CF Euro 6 ima povsem na novo zasnovano šasijo, ki je lahka in čvrsta in omogoča najvišjo možno nosilnost in vrhunsko rokovanje. Z novimi osmi in edinstvenim Stablink vzmetenjem zadnje osi novi CF omogoča še bolj stabilno rokovanje ob nižji lastni teži.

cf-sasija-uvodna
cf-sasija-y

Visoka nosilnost

Šasija novega CF-a Euro 6 je bila razvita povsem na novo. Zaradi nizke lastne teže omogoča visoko nosilnost.

Visoka togost zagotavlja odlične vozne lastnosti. Komponente so premišljeno razporejene za najvišjo možno učinkovitost.

Profil okvira šasije je zasnovan v obliki črke Y, ki dopušča prostor za namestitev večjega hladilnika zraka za optimiziran pretok zraka za hlajenje motorja in večji sistem vmesnega hlajenja.

To omogoča doseganje strogih okoljskih zahtev za izpušne emisije Euro 6, znatno pa prispeva tudi k nižji porabi goriva, povečani zmogljivosti vozila ter dolgi življenjski dobi motorja.

Nova, lažja pogonska os

Za vozila serije CF Euro 6 s skupno dovoljeno maso do 44 ton in motornim navorom do 2.300 Nm je na voljo nova, lažja pogonska os.

Novost je uporaba konstrukcije Stablink. Integracija funkcije anti-roll stabilizatorja v vzmetenje zadnje osi ustvarja optimalno togost in stabilnost in zagotavlja precejšen prihranek pri teži.

Vzmetenje prednje osi je bilo zasnovano povsem na novo, s posebnim poudarkom na ustvarjanju ustreznega ravnotežja med dušenjem, bočno stabilnostjo, udobjem in togostjo.

cf-pogonski-sklop-Novapogonska
cf-sasija-2

Zasnova šasije

Za DAF je bil glavni cilj pri snovanju šasije ustvariti na njej čim več prostora. Enota s katalizatorjem (SCR) in filter trdih delcev sta združena v enojno enoto.

Zaključni člen šasije je na skoraj enaki višini kot njen okvir. Na ta način so morebitne poškodbe, kadar polprikolica zadene v zadnji del vlačilčeve šasije, manjše, kar je predvsem pomembno med priklapljanjem in odklapljanjem prikolice ter pri stiku z nakladalnimi ploščadmi.

Kapacitete do 1.500 litrov

Posoda za AdBlue je nameščena pod kabino. Rezultat tega je dovolj prostora za namestitev črpalk oz. hidravličnih tankov oz. posod za gorivo, kapacitete do 1.500 litrov.

Pri DAF-u so z namenom, da bi dosegli čim večjo učinkovitost, osredotočili na najboljšo možno razporeditev prostora na povsem prenovljeni šasiji novega CF-a.

Standardna, 65-litrska posoda za AdBlue je premišljeno nameščena pod spalno kabino.

cf-sasija-stran
cf-sasija-zadnja

Dodatne izboljšave

Akumulatorja je možno namestiti v zadnji previs.

Premišljena razporeditev komponent omogoča namesitev posod za gorivo, kapacitete do 1.500 litrov.

Dodatne izboljšave na šasiji vključujejo nove zadnje blatnike in prenovljen zaključni nosilec.

Za gradbeništvo
DAF CF Euro 6

Nova vozila, razvita posebej za uporabo v gradbeništvu, prilagojena večjim potrebam po vožnji izven urejenih površin. Novi gradbenik omogoča odlične vozne lastnosti posebej pri vožnji po neurejenih površinah.

cf-za-gradbenistvo-crn

Robustni videz

Naj gre za prevoz peska, cementa, gradbenih materialov ali pa za specialni prevoz ali prevoz lesa, vedno je tu CF za gradbeništvo, ki bo opravil tudi najbolj zahtevne naloge.

Novega CF za gradbeništvo odlikujejo tudi številni premišljeni detajli, nizki stroški obratovanja ter izjemno enostavna uporaba.

Ustvarjeno za uporabo v gradbeništvu in lesni industriji

Triosna šasija (6×4) z 8- ali 9-tonsko prednjo osjo ter 19-, 21- ali 26-tonsko tandemsko osjo, zaradi česar je vozilo kot ustvarjeno za uporabo v gradbeništvu in lesni industriji.

Triosni vlačilcec (6×4) CF za gradbeništvo je še posebno primeren za specialni transport ali za prevoz hlodov in stebrov.

Šasija 8×4 predstavlja idealno osnovo za namestitev kiperske nadgradnje ali mešalca betona. Z dvema 7,5- , 8- ali 9-tonskima krmilnima osema, v kombinaciji z 19-, 21- ali 26-tonsko tandemsko osjo ima vozilo visoko skupno dovoljeno maso od 32 do 44 ton.

cf-za-gradbenistvo-slica
2017-14-DAF-CF-530-FTT

Privlačna zunanja oblika standardnih modelov

Za transportne namene, kjer višji pristopni kot in visoka dvignjenost od tal nista tako pomembni, ima DAF v ponudbi verzije modela CF 6×4 in 8×4 v različici s privlačno zunanjo obliko standardnih modelov CF.

Visoko nameščeni robustni odbijač omogoča 25° pristopni kot. V kombinaciji s 40 centimetersko oddaljenostjo od tal, deloma zahvaljujoč uporabi ravnih vzmeti, to omogoča odlične vozne karakteristike na netlakovanih površinah.

Luči, ki svetijo v zavoj

V odbijač novega CF-a za gradbeništvo so lahko integrirane meglenke in statične luči, ki svetijo v zavoj. Pokrovi privlačnih žarometov so narejeni iz nezlomljivega leksana.

Pod prednji odbijač je nameščena 3 mm debela jeklena plošča, ki ščiti hladilnik vode in lahko prenese obremenitev do 4 tone. Spodnji del je moč preklopiti navzven, s čimer dobimo praktično, široko stopnico.

Opcijsko je na voljo praktična stopnica ob strani kabine, ki vozniku olajša pregled tovora, s priročnim nosilcem na strehi za oprijem.

Odbijač je sestavljen iz treh delov, ki jih je moč zamenjati posamično, kar zniža obratovalne stroške.

cf-za-gradbenistvo-luci

Za več informacij in ponudbo, nas kontaktirajte!

Kontaktirajte nas