DAF LF EURO 6

DAF LF Euro 6
Optimalno učinkovit

Novi LF nudi vse, kar pričakujete od modernega distribucijskega tovornjaka. Je okreten, zagotavlja odlično dostopnost, odlikujejo pa ga tudi prvovrstne vozne lastnosti.

lf-uvodna
workhouse

Učinkovit distributer

Novi LF Euro 6 je dobro premišljen do vsake podrobnosti in je kot ustvarjen za distribucijo. Za vsako distribucijsko zahtevo v razredu med 7,5 in 19 ton DAF nudi prilagojeno rešitev v obliki LF-a. Kateregakoli boste izbrali, vam zaradi nizke lastne teže ponuja najvišjo nosilnost v razredu. Za visoko učinkovitost skrbi tudi paleta sodobnih štri in šest valjnih motorjev PACCAR z močjo od 112 kW/150 KM do231 kW/310 KM. Močni, zanesljivi, učinkoviti, čisti. Servisni intervali na do 60.000 km pomenijo, da so vozila na razpolago več časa.

Oblikovanje

Zaradi novega dizajna je LF videti odlično.
Povsem prenovljena notranjost z novo armaturno ploščo z vgrajenim interaktivnim pomočnikom za optimalno vožnjo predstavlja najboljše delovno okolje za voznika. Nova šasija je povsem ravna in kot taka primerna za vse vrste nadgradenj. Ne glede na to, ali izberete šasijo ali vlačilca, dnevno, podaljšano ali spalno kabino, vedno imate na voljo popolnega LF-a za svoje potrebe.

LF-3

Zunanjost
DAF LF Euro 6

Novi LF je predstavitevna vzitika vsakega transportnega podjetja. Svoj elegantni videz deli z novim CF-om in XF-om.

lf-zunanjost-2
workhouse

Ko oblikovanje sreča funkcionalnost

Privlačna oblika: čvrsto, a hkrati prijazno. Pomembno za tovornjak, ki obratuje na mestnih območjih: prijazna podoba. Zasnova distribucijskega tovornjaka pa mora biti tudi čvrsta. DAF-ov tim oblikovalcev je združil oboje. LF-ova zunanja podoba pa prinaša več kot lep videz. Prispeva k večji učinkovitosti, razpoložljivosti vozila, udobju ter varnosti.

3 Kompaktne kabine

Novi LF je na voljo s tremi različnimi kabinami:
dnevno kabino, dolžine 160 cm
podaljšano dnevno kabino, dožine 200 cm
spalno kabino z eno posteljo, dolžine 200 cm

Kabine so široke 2.130 mm, kar prispeva k dobri okretnosti v mestnem okolju, še posebno v kombinaciji z majhnim obračalnim krogom (kolesni kot med 50 in 53 °, odvisno od vrste kabine).

workhouse
workhouse

S spiralnimi vzmetmi ali gumijstimi pušami

Odvisno od modela in opreme je kabina na vozilo na sprednjem koncu pričvrščena z gumijstimi pušami, na zadnjem pa s spiralnimi vzmetmi ali pa s spiralnimi vzmetmi na vseh štirih točkah. S spiralnimi vzmetmi so serijsko opremljena vozila s spalno kabino ter 18-tonska verzija ter vsi vlačilci.

Notranjost
DAF LF Euro 6

Sproščen voznik je boljši voznik. Zato je notranja oprema kabine pri novem LF-u enake kakovosti kot pri XF-u. Rezultat tega je optimalno delovno okolje za voznika. Materiali, uporabljeni za novo notranjost kabine , so praktični in lahki za čiščenje. Notranjost kabine je tako vedno videti sveža in vzdrževana.

lf-notranjost
lf-kabina-2

Vožnja

Zahvaljujoč izbiri toplih barv, se bo vsak voznik v kabini takoj počutil kot doma.

Notranjost novega LF-a prinaša:

  • Povsem nastavljive sedeže za optimalno in lahko uporabo.
  • Novo armaturno ploščo z novo, pregledno instrumentno ploščo in svetlim barvnim zaslonom z interaktivnim pomočnikom za optimalno vožnjo.
  • Nov multifunkcijski volan z integriranimi komandami.
  • Izjemno zmogljiv sistem ogrevanja in prezračevanja za prijetno klimo v kabini.

Vstop v kabino

Pri distribucijskem transportu mora voznik večkrat na dan zlesti v in iz kabine, zato je vstopanje v kabino novega LF-a urejeno optimalno, zahvaljujoč vratom, ki se odprejo široko (90 stopinj) in v kombinaciji s praktično osvetlitvijo. Sistem gretja in prezračevanja je izjemno zmogljiv, zato hitro poskrbi za prijetno temperaturo v kabini. Pri lažjih modelih LF-a (s 17,5-palčnimi kolesi) smo ohranili nizko višino poda v kabini 89 cm, pri težjih verzijah z 19,5- in 22,5-palčnimi kolesi je višina poda 98 in 111 cm.

workhouse
LF-OGREVANJE

Odlagalna mesta

Še posebno pri distribuciji potrebuje voznik veliko praktičnih odlagalnih mest. Zato je v novem LF-u na voljo prostorno odlagalno mesto na motornem tunelu z dodatno možnostjo shranjevanja na pokrovu. Če je vozilo opremljeno z avtomatiziranim menjalnikom AS-Tronic je na armaturni plošči na voljo dodatno odlagalno mesto, kamor je mogoče odložiti npr. račune ali notesnik. Poleg tega so odlagalna mesta tudi v vratnih oblogah, na zadnjo steno kabine je nameščena mreža za shranjevanje predmetov, dve odlagalni mesti pa sta tik nad vetrobranskim steklom. Nad vetrobanskim steklom so na voznikovi strani na voljo štiri DIN reže, namenjene digitalnemu tahografu, ki je tako lahko dosgljiv. Podaljšana dnevna kabina ter spalna kabina sta standardno opremljeni še s tremi dodatnimi regali za sedežema, ki jih je moč zakleniti.”

Pogonski sklop

DAF LF Euro 6

Vozila LF Euro 6 so lahko opremljena s štiri ali šest valjnim motorjem PACCAR PX, s širokim izborom moči, menjalnikov ter razmerij diferenciala. Novost predstavljata ročni 9-stopenjski menjlanik ter nova pogonska os SR1339, namenjena težjim vrstam transporta.

lf-pogonski-sklop-uvodna
cf-pogonski-sklop-MX13

Motor PACCAR PX-5

Povsem nov 4,5-litrski štirivaljni motor PACCAR PX-5 predstavlja idealno pogonsko enoto za vozilo, namenjeno mestni dostavi. Na voljo je v treh različicah, z močjo od 112 kW/150 KM do 157 kW/210 KM.

Opremljeno je z Euro 6 tehnologijo z najnižjimi emisijami. Seveda pa ima tudi nizko porabo goriva. Motorji PACCAR PX-5 so čisti in ekonomični pa tudi izjemno zanesljivi. Servisni interval motorja PX-5 je lahko na do 60.000 km.

Aktivni filter trdih delcev je potrebno očistiti samo vsakih 320.000 km oz. na 5 let. Številne funkcije motorja in komponente so združene v enotni modul, kar omogoča nižje stroške vzdrževanja.

Motor Paccar MX-11

PACCAR MX-11 je na voljo z močjo od 220 kW/299 KM do 330 kW/449 KM z razponom navora od 1.350 do 2.300 Nm pri 900-1400 vrtljajih. Je kot ustvarjen za uporabo v distribuciji in za težke aplikacije, kjer sta najbolj pomembna nizka teža in najmanjša poraba goriva.

Pri snovanju novega 10,8-litrskega motroja PACCAR MX-11 je bil glavni poudarek na visoki zmogljivosti, nizki teži ter majhni porabi goriva. Poleg tega pa seveda tudi zanesljivost, dolga življenjska doba ter optimalna razpoložljivost.

cf-pogonski-sklop-MX11
lf-px-5

Motor Paccar PX-7

Novi motor PACCAR PX-7 je pri vozilih serije CF na voljo z močmi 164 kW/220 KM, 186 kW/250 KM, 208 kW/280 KM ter 231 kW/310 KM, s pripadajočim navorom med 850 in 1.100 Nm. To zagotavlja izjemne vozne lastnosti v kombinaciji z ugodno porabo goriva.

Uporabnost na čim več različnih področjih je podlaga zanesljive zasnove motorja PX-7. Nizki stroški vzdrževanja prispevajo k večji donosnosti. S servisnimi intervali do 60.000 km in filtrom za trdne delce, ki ga je potrebno očistiti samo vsakih 320.000 km.

 TIP MOTORJA  MOČ  NAVOR
PX-5 112 112 kW/150 hp
(1,800-2,300 rpm)
580 Nm
(1,100-1,800 rpm)
PX-5 135 135 kW/180 hp
(1,800-2,300 rpm)
700 Nm
(1,200-1,800 rpm)
PX-5 157 157 kW/210 hp
(2,000-2,400 rpm)
760 Nm
(1,300-2,000 rpm)

Motor PACCAR PX-7

Tako kot motorji serije MX, so bili tudi motorji serije PX razviti na novo. 6,7-litrski šest valjni motor PACCAR PX-7 predstavlja vrhunec ponudbe PX linije in je na voljo v štirih različicah z močjo od 164 kW/220 KM do 231 kW/310 KM. Motor PX-7 je kot ustvarjen za distribucijska vozila, saj je zmogljiv in učinkovit, čist ter gladko tekoč in nezahteven za vzdrževanje. Servisni intervali so razpotegnjeni na do 60.000 km, filter trdih delcev pa je potrebno očistiti samo na vsakih 320.000 km.

Motor PX-7 je prav tako opremljen z enojnim klinastim jermenom, številne funkcije in komponente pa so združene v enojnem modulu, kar pomeni nižje stroške vzdrževanja.

cf-pogonski-sklop-SCR
 TIP MOTORJA  MOČ  NAVOR
PX-7 164 164 kW/220 hp
(1,800 – 2,300 rpm)
850 Nm
(1,100 – 1,800 rpm)
PX-7 208 186 kW/250 hp
(1,800 – 2,300 rpm)
950 Nm
(1,100 – 1,800 rpm)
PX-7 208 208 kW/280 hp
(2,000 – 2,300 rpm)
1,020 Nm
(1,200 – 2,000 rpm)
PX-7 231  231 kW/310 hp
(2,000 – 2,300 rpm)
 1,100 Nm
(1,200 – 2,000 rpm)
lf-izpusni-sistem

Sistem za obdelavo izpušnih plinov (EAS)

Da bi izpolnil stroge zahteve za emisije Euro 6, hkrati pa zagotovil najbolj učinkovito porabo goriva, je DAF svoje napredne PACCAR Euro 6 motorje združili z različnima tehnologijama obdelave izpušnih plinov: SCR katalizatorjem in filtrom trdih delcev.

Ultra moderni sistem za vbrizg goriva po sistemu skupnega voda dopušča vbrizgavanje goriva pod visokim pritiskom in ustvarja možnost uporabe predhodnega ter naknadnega vbrizga oz. kombinacije obeh.

Prefinjena atomizacija goriva

Posledica tega je bolj prefinjena atomizacija goriva ter veliko več priložnosti za optimizacijo izgorevanja. Ker je temperaturo izpušnih plinov mogoče učinkovito nadzorovati, je možno optimizirati integracijo sistema za obdelavo izpušnih plinov v motor. Poleg natančne sestave izpušnih plinov je pomembno doseči ustrezno temperaturo v filtru trdih delcev. Osnovi princip je, da dopustimo pasivno regeneracijo filtra trdih delcev, ki jo z ustvarjanjem idelanih pogojov omogoča sam motor vozila.

Zato so izpušni kolektor in večina glavnih delov izpušnega sistema pri večini PACCAR Euro 6 motorjev enkapsulirani. Če je temperatura izpušnih plinov kljub temu prenizka, motor preklopi na aktivno regeneracijo.

SCR katalizator je zasnovan tako, da vzdržuje optimalno temperaturo. Zaradi pametne prevleke je lahko najbolj učinkovit v širokem območju temparatur, kar zagotavlja optimalno in učinkovito delovanje motorja.

LF-MENJALNIK

Menjalnik

Vozila nove serije LF so standardno opremljena z ročnim 5- ali 6-stopenjskim menjalnikom, s kabelsko aktiviranim menjalnim vzvodom, kar omogoča večje udobje pri prestavljanju, zaradi nižjih prestavnih sil in kratkega hoda ročice. Kabelsko aktiviran menjalni vzvod ne potrebuje vzdrževanja in prispeva k še nižjemu hrupu. Povsem nov je ZF-ov 9-stopenjski ročni menjalnik, ki je primeren za višje navore do 1100 Nm in kot tak idealen za uporabo pri težjih različicah LF-a, npr. za prevoz zabojnikov ter uporabo v gradbenišvu.

Opcijsko je na voljo 6-stopenjski avtomatizirani menjalnik AS Tronic. Za specialne aplikacije je na voljo povsem avtomatski menjlanik Allison serije 3000 za uporabo pri gasilskih in smetarskih vozilih.

Osi

Zadnji del pogonskega sklopa tvorita pogonska os in širok izbor razmerij diferenciala. Najlažja pogonska os, pettonska SR 5.10 je opremljena z razmerjem diferenciala 4,10:1, pri osi SR 5.14 pa je na voljo več razmerij diferenciala od 3,31:1 do 6,33:1. 8-, 10- in 11-tonska os ponujajo izbor med sedmimi ralzličnimi razmerji diferenciala od 3,31:1 do 6,33:1.

Za še večje obremenitve je pri 18/19-tonskem LF-u na voljo nova, robustna os SR13.39, ki je še posebno zanimiva za države, katerih predpisi dovoljujejo obremenitev pogonske osi, višjo od 11,5 ton. Nova 13-tonska os je na voljo z razmerji diferenciala 3,73, 4,10, 4,56, 5,13 ter 5,63.

Zato so izpušni kolektor in večina glavnih delov izpušnega sistema pri večini PACCAR Euro 6 motorjev enkapsulirani. Če je temperatura izpušnih plinov kljub temu prenizka, motor preklopi na aktivno regeneracijo.

SCR katalizator je zasnovan tako, da vzdržuje optimalno temperaturo. Zaradi pametne prevleke je lahko najbolj učinkovit v širokem območju temparatur, kar zagotavlja optimalno in učinkovito delovanje motorja.

LF-OSI

Šasija
DAF LF Euro 6

Novi DAF LF Euro 6 ima povsem na novo zasnovano šasijo, ki je lahka in čvrsta in omogoča odlične vozne lastnosti, nizko lastno težo in zadosti prostora za namestitev komponent. Šasija je povsem ravna, nova električna napeljava pa omogoča nemoteno namestitev nadgradnje

lf-sasija-uvodna
lf-sasija-lahka-cvrsta

Lahka in čvrsta

Najpomembnejša inovacija pri zasnovi šasije je, da je le-ta zaradi čim nižje lastne teže zasnovana z enojno steno, narejeno iz visoko kakovostnega jekla, ki je izjemno čvrsta.

Za višjo nosilnost sta 18- in 19-tonski LF lahko opremjena s 13-tonsko osjo, ki je še posebno zanimiva za države, katerih predpisi dovoljujejo obremenitev pogonske osi, višjo od 11,5 ton.

Praktično nameščene komponente

Komponente, kot so rezervoarji za zrak in elektronski nadzor zavor so praktično nameščene na notranjo stran šasije, kar omogoča veliko prostora na šasiji za namestitev škatel z orodjem, opornih nog in rezervnega kolesa.

Rezervoarji za gorivo so opremljeni z 115 l do 430 l, in so na voljo iz plastike ali aluminija.

LF-4
lf-namestitev-komponent

Lahka namestitev nadgradnje

Pri vrsti vozil, med katere sodijo tudi vozila DAF LF, je zelo pomembno, da jih je moč čim laže nadgraditi. Zato je LF-ova šasija povsem ravna, opcijsko pa so na voljo nastavki za pričvrstitev nadgradnje.

Konfiguracije

Novi DAF LF Euro 6 ponuja širok nabor konfiguracij in je na voljo v različnih nosilnih razredih.

Vozila s 17,5-palčnimi kolesi omogočajo skupno dovoljeno maso od 7,5 do 12 ton, z neto nosilnostjo od 4.180 do 8.300 kg. Vozila,opremljena z 19,5-palčnimi kolesi imajo skupno dovoljeno maso 14 oz. 16 ton in omogočajo nosilnost od 9.570 do 11.570 kg. Dodatno DAF LF-a ponuja tudi v izvedbi 14- in 16-tonskega vlačilca z 19,5-palčnimi kolesi z najvišjo skupno dovoljeno maso skupine vozil 24 do 28 ton. Vrh ponudbe serije LF predstavljajo 18/19-tonske šasije na 22,5-colskih kolesih in skupno dovoljeno maso skupine vozil od 26 do 32 ton.

LF-SPREDAJ

LF za gradbeništvo
DAF LF Euro 6

LF za gradbeništvo predstavlja idealno izbiro za gradbene aplikacije, pri katerih je zelo pomembna okretnost. Z nizko lastno težo vozila prispevajo k najvišji nosilnosti in maksimalni učinkovitosti, Istočasno pa nudi izjemno udobje za voznika.

lfg-gradbenistvo-skica
lf-robustni-videz

Robustni videz

LF za gradbeništvo je podobno robustnega videza kot njegov večji brat CF za gradbeništvo. Njegovo zunanjo podobo tvorijo črna maska, robustni odbijač ter naletna plošča za zaščito hladilnika vode.

LF za gradbeništvo je hkrati videti močno in prijazno, kar je pomembno za gradbeno vozilo, ki deluje v urbanem okolju.

Znan po udobju in enostavni uporabi

LF je znan po udobju in enostavni uporabi. Ponuja nove sedeže z večjo izbiro nastavitev, nov volan z integiranimi kontrolami, čudovito, novo armaturno ploščo, s stikali ergonomično razporejenimi glede na funkcijo in najmanjši obračalni krog v razredu, ki omogoča največjo možno okretnost!

LF za gradbenišvo je na voljo s 6,7-litrskim PACCAR PX-7 motorjem z močjo od 164 kW (220 KM) do 231 kW (310 KM).

lf-gradbenik-notranjost

Za več informacij in ponudbo, nas kontaktirajte!

Kontaktirajte nas